VIP Sisteminin Düzeltilmesi Hk. (Vipboss, Hammadde, Setler vs.)

arda4534 2026年6月27日 06:57 75
arda4534
arda4534
UltraVIP

Giriş

Sunucunuzda VIPboss katılım hakkı Kingvip ve Muzvip'e verilmekte ama kendimin de dahil olduğu diğer VIP üyeliklerinden herhangi birine -Class, Mega ve Ultra için konuşuyorum- bu sözde “VIP” boss hakkı verilmemektedir. Ben merak ediyorum, para vermemize rağmen VIP boss'a biz giremiyoruz, üstelik Muz dahil verdiğiniz setler S10-12 düzeylerinde, o halde paralı üyelikler neden var? Yani tam olarak VIP olmanın bu sunucuda “avantajı” ne, sadece hammadde mi? Maalesef paralı üyeliklerin hiçbir avantajı kalmadığını birinci elden deneyimliyorum, umarım buradaki önerilerim dikkate alınır.

Sorunlar ve Öneriler

  1. VIPboss VIP dışında herkesin girebildiği ama VIP üyelerinin “üyelik paketlerine göre” girebildiği bir yer haline gelmiş durumda ve bu büyük bir haksızlık. Rütbe ile para kasarak ve sunucuya hiç para vermek durumunda kalmadan Void, Mistik gibi rütbeler VIPboss girebilmekte ama VIP'lerin büyük çoğunluğu girememektedir. Bu duruma karşı önerim: Elbette üst rütbeler veya üst VIP'ler daha büyük haklarla VIPboss girebilirler ama diğer VIP'ler de günlük bir sınır dahilinde ve paketlerine göre buraya girebilmeliler, aksi takdirde paralı üyeliklerin hiçbir anlamı kalmayacağı gibi para vermeden de VIPboss'a girilmesi gibi absürt bir durum ortaya çıkar. Dilimizde “paranla rezil olmak” deyimi bu durumlar için kullanılır.

2. Rütbesiz hammaddelerde olduğu gibi VIP hammaddelerde de o hammaddeye özgü kasalar olmalıdır. ultraVİP olmadan önce “korkusuz” rütbesindeydim ve kazdıkça şimdikinden daha çok kasa anahtarı elime geçiyordu, çünkü her rütbenin kendine has kasası vardı, AMA VIP'LERIN KENDİ KASALARI YOK. Bu kısmı da büyük harflerle belirtme gereği duydum -bu dediğim çok büyük bir problem değil ama bir çözüm önerisi olarak söylüyorum; belki vip hammaddeler olur, oradaki kasalardan özel itemler çıkma olasılığı diğer hammaddelere göre daha yüksek yapılır, bu da insanları daha çok VIP almaya yönlendirir ve VIP üyeler de kendilerini avantajlı hissedebilirler, böylelikle hem sunucu hem oyuncu kazanır vs. 

3. S30 setlerin, S15 kazmaların dolaştığı bir sunucuda sıradan ekipman kasası ile çıkan S9-12 setleri ve aletleri “VIP edevat” adı altında sunmak, oyuncuların aklıyla alay etmektir. Bu bir VIP "avantajı" değildir, zaten para vermeyen oyuncular tarafından da basitçe elde edilebilmektedir bu itemler. Sunucu sahibi muhtemelen güzel set ve en iyi itemleri ayrıca satmak istiyor, buna lafım yok, ancak en azından VIP'lere de S9-12 verilmesin, bizim aklımızla alay edilmesin. Bir günlüğüne MUZVİP olduğumda bile madende para kasmak haricinde vip'in hiçbir kıymetinin olmadığını anlamıştım.

Sonuç 

Bu uzun talep yazısını bir AI platformuna yazdırmadım, çok şükür ne düşündüğümü saygı çerçevesinde ifade edebilecek kadar kabiliyetim var. Ancak bu taleplerim ciddiye alınır mı emin değilim, yetkili kişiler bunları üşenmeden okuyup da hakaret vb. gibi şahsi algılamazlarsa mesele yok, ben de bu sunucuyu seviyorum ve aşırı olumsuz bir durumla karşılaşmadığım müddetçe oynamaya devam ederim. Gerekirse, buna değeceğini düşünürsem para da harcarım ama özetle VIP sisteminin ciddi manada iyileştirilmesi, kademelendirilecekse de doğru düzgün bir şekilde bunun olması gerektiğini -örn. Muzvip aşağısının ve VIP'lerin genelinin de adam yerine koyulması gerektiğini- düşünüyorum.

2026年6月27日 06:57
返信するにはサインインする必要があります。